قوانین و مقررات در وب سایت

به سایت فروشگاه اینترنتی مجموعه دوستان خوش آمدید؛ تمامی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده که از محتوای وب سایت دوستان استفاده می‌کنند، باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند. محتوای این صفحه و شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع به کاربران تغییر کند. تمامی تغییرات اعمال شده در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

دسترسی به وب سایت

خدمات و محتوای این وب سایت به جز در مواردی خاص به صورت کامل رایگان بوده و در دسترس همه عموم قرار دارد. بنابراین درصورت عدم دسترسی به این وب سایت به هر دلیلی یا قطع خدمات و مسدود شدن محتوای وب سایت، ما هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهیم کرد. اگرچه محتوای این وب سایت بسیار قابل اعتماد است، ما ضمانت نمی‌کنیم که این وب سایت و محتوای آن، بدون اشکال و خطا باشد. بنابراین در استفاده از محتوای آن هیچ گونه مسئولیتی در هیچ موردی را قبول نخواهیم کرد. تمامی لینک‌های خارجی داده شده تنها برای اطلاع رسانی بوده و این وب سایت هیچ گونه مسئولیتی را درقبال محتوای آن‌ها ندارد.

مالکیت حقوقی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد ما محفوظ است. هیچ یک از محتوای ما کپی برداری از منابع داخلی و فارسی نبوده و اکثر محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید شده اند. به دلیل آن که محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، کپی برداری از آن با ذکر آدرس وب سایت مجموعه دوستان و همچنین کسب اجازه از مدیر وب سایت از طریق فرم تماس با ما بلا مانع است. همچنین استفاده غیر شخصی از محتوای وب سایت نیز درصورت عدم داشتن اجازه کافی، ممنوع است.

حریم شخصی افراد

هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.

شرایط و ضوابط استفاده از فروشگاه ما

استفاده از فروشگاه اینترنتی دوستان  به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

1- مشتری یا کاربر موظف است که در هنگام ثبت سفارش اطلاعات حقیقی خود را ثبت نماید بدیهی است در غیر این صورت مجموعه دوستان هیچ گونه مسئولیتی را در قبال سفارشات شما ندارد و با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده نام شخص دیگری وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، دقت لازم را داشته باشند.

2- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل، مترو و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس مذکور، دقیق و قابل استناد باشد.

3- افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان پیشنهاد ویژه که دارای محدودیت زمان و تعداد هستند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که خریدار شماره سفارش خود را دریافت کند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهای رها شده در سبد خرید ندارد.

4- مشتری موظف است در هنگام ثبت سفارش نسبت به انتخاب محصول و رنگ مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشد؛ پس از ثبت نهایی سفارش و آماده سازی برای ارسال هیچ گونه تغییری در سفارش لحاظ نمی گردد .

5- روز کاری به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. محموعه دوستان به مشتریان خود در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت در هر روز، امکان سفارش‌‏گذاری از طریق وبسایت را می‌‏دهد.

6- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا و کسر شدن مبلغ از حساب کاربر، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. درغیر این صورت با واحد امور مشتریان تماس بگیرید 09118959590

7- با توجه به نوسان شدید قیمت در بازار و عدم توانایی تیم محتوا به آپدیت نگه داشتن قیمت ها بعد از انجام مراحل ثبت سفارش، در صورت تغییر در قیمت با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت عدم رضایت سفارش شما کنسل و یا با موافقت شما تایید میگردد. ( بدون در نظر گرفتن زمان )

8-  مجموعه دوستان امکان تست تمام کالاهای ارسالی را جهت سلامت دارد  و در صورت درخواست مشتری فیلم تست را برای ایشان ارسال خواهد نمود .

9- مجموعه دوستان  قطعات و محصولات را به بهترین شکل ممکن بسته بندی و آماده ارسال می کند لذا بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و نقل ، پارگی یا آسیب به بسته بندی و یا مفقودی به عهده ی شرکت های حمل و نقل کننده است و هیچ گونه مسئولیتی متوجه این مجموعه نمیباشد. شرکت تنها در راستای مشتری مداری پیگیر موضوع خواهد شد؛ البته ناگفته نماند که تمامی بسته های ارسال شده توسط شرکت های حمل و نقل (پست –تیپاکس) بیمه شده و در صورت ایجاد مشکل شرکت های ذی ربط باید پاسخ گو باشند. در نتیجه لطفا در هنگام تحویل کالا از حامل آنرا در مقابل چشمان آنها باز نموده و صحت کالا اطمینان حاصل نمایید تا در صورت نیاز بتوانید پیگری های لازم را انجام دهید.

10- در صورت باز بودن بسته در زمان تحویل، از تحویل آن خودداری نمایید.

11- در صورتی که کالای تحویل داده شده به شما معیوب یا مغایر با کالا خریداری شده باشد، باید در رشت  کمتر از 24 ساعت و در شهرستان قبل 72 ساعت عودت گردد.

12- مجموعه  میبایست در صورت تغییر در شرایط تحویل و زمان با خریدار هماهنگ باشد.(در صورتی که بازه تحویل فراتر از تایم نرمال تعهد شده در بند ۱۶ باشد )

13 – در صورت اشتباه توسط کاربر در هنگام ثبت سفارش و خرید به هیچ عنوان کالا قابل عودت نمی باشد.

14- پس از ثبت خرید، در صورت کنسلی و لغو سفارش توسط مشتری ( با تایید مدیریت ) در صورتی که کالا ارسال و یا تامین نشده باشد ، ۱۰ درصد از کل مبلغ سفارش بابت کنسلی (فرانشیز) کسر و الباقی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

15 – در صورت گارانتی دار بودن قطعات گارانتی آنها توسط شرکت های گارانتی دهنده انجام خواهد شد و مجموعه  مسئول گارانتی نمی باشد.

16 – روند تحویل کالا : مجموعه دوستان هیچگونه مسئولیتی در قبال زمان مورد نظر مشتری جهت تحویل ندارد  ( ساعت خاص ، روز خاص ) و تنهای خود را مجاب به ارسال کالا در مدت زمان 24 الی 72 ساعت اداری توسط حاملهای مورد تایید ( پست ، تیپاکس ، پیک موتوری ) می دارد .

نکته : درصورتی که مشتری با واحدهای پشتیبانی هماهنگی در زمان و روز خاص جهت تحویل انجام شد ما تمام تلاش خود را برای این امر به کار میگیرم ولی امر مسلم نخواهد بود و در صورت عدم اجرا مشتری حق هیچ اعتراضی را ندارد . پس در نتیجه مشتری باید با توجه به داشتن زمان کافی جهت تحویل مرسوله سفارش خود را ثبت و نهایی نماید .

17 – تنها گارانتی قطعه در صورتی قابل قبولی می باشد که توسط خود مجموعه یا همکاران سرویس انجام شده باشد.

18- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای دریافتی تفاوت های داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

19- خاطر نشان می شود در قطعات اورجینال ( باز شده از روی کار ) به دلیل دست دوم بودن ممکن است همانند جنس نو و آک بند، تمیز و بدون خط و خش نباشد ولی قابل قبول بوده و توسط متخصصین مرکز قبل از ارسال کنترل کیفیت شده و سپس ارسال میگردد.

20- با توجه به قیمت نصب در محل متفاوت قطعات لطفا قبل از انتخاب این مورد قیمت نصب را با مرکز هماهنگ نمایید و در صورت خرید چند قطعه و نیاز به نصب در محل تمام آنها . نیازی به انتخاب تک تک قطعات با نصب در محل نمی باشد ( فقط یک محصول را نصب در محل انتخاب نمایید / هزینه نصب اینگونه موارد توافقی می باشد )

21- با توجه به سیاست های مجموعه دوستان و احتمال قطع همکاری با برخی از تامین کنندگان یا سرویس کاران لطفا به هیچ عنوان به صورت مستقل با تامین کنندگان و یا سرویس کاران به صورت مستقیم در تماس نباشید و از تحویل قطعه و یا مرسوله به هریک از عوامل توضیع ، نصب و تحویل خود داری نمایید . (کلیه ی پرداخت های این مجموعه توسط درگاه پرداخت ، اپل سرویس ایران و یا واریز به حساب مدیریت می باشد. )

22 – توجه !!!

آدرس سایت www.friendsservice.ir می باشد و در صورت ارتباط با سایت های مشابه با لوگو وظاهر مشابه و حوادث احتمالی مجموعه مسئولیتی در رابطه با مشکلات بوجود آمده نهواهد داشت.

23- باتری های مجموعه با توجه به شرایط گارانتی موجود در باطری ها شامل 1 سال گارانتی بی قید و شرط می باشد. تاریخ شروع گارانتی باتری ها از تاریخ ثبت سفارش و صدور فاکتور می باشد .

24- امضا رسید تحویل در تهران یا شهرستان ها به معنی پذیرش سلامت قطعه می باشد و مدت تست برای این گونه سفارشات ملغی می باشد.

25-مجموعه هیچ گونه مسولیتی در قبال صدمات ناشی از محصولات خریداری شده به دیوایس مشتری را ندارد .

26- جدا نمودن برچسب محافظ تاچ ال سی دی و یا پاک و حذف آثار و نشانه های تست مجموعه ، به معنی پذیرفتن سلامت ال سی دی و ابطال گارانتی تست میشود.

27- اگر سفارشی به درخواست مشتری تهیه و  تامین گردد | سفارش کالاهای خاص و منحصر به فرد ، به هیچ عنوان قابلیت عودت نمی باشد.

28- پروسه عودت مبلغ کالا 10 روز پس دریافت کالا به انضمام کسر هزینه های ارسال و دریافت به دلیل بررسی موارد لازم و تنها فقط به حساب خریدار واریز خواهد شد. نکته ( تمام هزینه های ارسال و عودت به عهده خریدار بوده و مجموعه  بایت هزینه های حمل هیچ مسولیتی ندارد )

29- لطفا پس از تحویل مرسوله ، حتما از بسته عکس بگیرید و در هنگام آنباکس فیلم تهیه نمایید.

30 – در سفارش و خدمات آنلاین همانند گیفت کارت ، اپل آیدی ، آنلاک و موارد مشابه که نیاز به ایمیل می باشد ، درصورتی که به اشتباه و یا رها شده قرار بگیرد مجموعه  هیچگونه مسولیتی در این قبال نداشته و در صورت پرداخت مبلغ قابل عودت نمی باشد .

31 –در زمان ثبت سفارشات آنلاک اپل ایدی شما با توجه به شرایط و ضوابط و تاریخ اعلام شده توسط مجموعه در صورت عدم جوابدهی اپل ایدی برای بازیابی با شما تماس گرفته می شود و مورد با شما هماهنگ خواهد شد برای عودت مبلغ.

32- در صورتی که نیاز به ( بررسی / گارانتی / استفاده از خدمات پس از فروش / عودت و …. ) را در مورد محصولاتی که از مجموعه تهیه نموده اید این فرم را تکمیل و پرینت نموده و به همراه محصول به واحد خدمات پس از فروش ارسال نمایید . دقت فرمایید بسته بندی محصول به هیچ عنوان پاره و یا دفرم نشود و از نوشتن هرگونه متن یا برچسب و یا …. به جعبه محصول خود داری نمایید .لازم به ذکر است که قطعات مصرفی همچون ( شارژر / کابل / گلس / چسب / ال سی دی و … ) دارای گارانتی و عودت نمی باشد .

33- مهلت تست قطعات دست دووم در شهرستان ۲۴ ساعت از زمان تحویل و در رشت ۱۰ ساعت می باشد (درصورت بروز مشکل در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز حتی روزهای تعطیل می توانید این موضوع را از طریق واتساپ به شماره 09038355855 اطلاع دهید )

34- انتقال مالکیت برد های آیفون ،  در صورت رجیستر بودن برد با جایگزینی انتقال  برد قبلی امکان پذیر می باشد  ( انتقال ثبت تعمیری ) / و در صورت وضعیت سفید با فاکتور فروشنده و ضمانت سرویس دهی همتا می باشد

35 – اپل سرویس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

36- اپل سرویس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت اپل سرویس، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

37 – استفاده از حامل پیک متوری برای سفارشات زیر ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال توسط اپل سرویس پیشنهاد می شود ( عدم بیمه ) / در صورتی که سفارش بالاتر از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال باشداپل سرویس موظف به ارسال ایمن  ( غیر از پیک متوری ) می باشد  / شایان ذکر است هزینه کرایه تحت هر شرایطی با خریدار می باشد

38 – کالای دست دوم شامل ۷ روز ضمانت بازگشت نمی باشد . و تنها در صورت مغایرت امکان تعویض آن در مدت ۲۴ ساعت می باشد و همچنین مدت زمان آماده سازی و ارسال بین 10 الی 15 روز کاری می باشد

39 – مرجع تشخیص اصالت کالا مراکز ذیصلاح می باشد و صرفا نظر مشتری مورد تایید نیست

40 – کنسلی سفارش در 7 روز بنا به دستور قضایی کسب و کار های اینترنتی تنها برای محصولات نو  قابل انجام می باشد به شرطی که پلمپ محصول باز و یا از حالت استاندارد خارج نشده باشد .

41- کنسلی سفارش برای محصولاتی که به صورت تماس تلفنی ثبت شده بنا به درخواست مشتری بوده و تنها در صورت مغایرت امکان عودت در ۷ روز ( باز نشدن پلمپ ) را دارند .

42 – آگهی محصولات دست دوم در سایت تنها موارد گفته شده توسط آگهی دهنده ثبت می شود و شرکت مسولیتی در مقابل درست یا نادرست بودن آنها نداشته و کاربر موظف به کنترل آنها می باشد و در صورت مغایرت تنها ۲۴ ساعت اداری مهلت ارسال و مرجوعی دارد

43- قطعات و محصولاتی که نیاز به بازگشایی از روی دستگاه و یا اوراغ نمودن داشته باشند به هیچ عنوان عودت و کنسلی ندارد

44- کالا یا خدمات آنلاین ( مجازی ) امکان عودت و یا کنسلی به هیچ عنوان ندارد

45- با توجه به نوسانات شدید ارزی امکان تغییر قیمت قبل و بعد سفارش می باشد . از این رو امکان لغو سفارش و یا تایید را به عهده مشتری عزیز می باشد . و همچنین نیز لغو یکطرفه بدون درنظرگرفتن زمان ثبت را برای خود محفوظ داریم .